FAQ

veelgestelde vragen

Niet gevonden wat je zocht? Neem contact met ons op. 

  • We beantwoorden jouw vraag via e-mail.
  • We nemen jouw vraag met het bijhorende antwoord vervolgens ook hier op.

Kan ik annuleren?

Ja, maar ...

Annuleren doe je door een e-mail te sturen naar humanitiesacademie@ugent.be

Tenzij anders vermeld op de infopagina van de activiteit waarvoor je je inschreef,

  • kan je tot 4 weken op voorhand kosteloos annuleren.
  • betaal je bij annulatie tussen 4 weken en uiterlijk zeven werkdagen vóór de start van de activiteit een annulatiekost van 25% van het inschrijvingsgeld. Betaalde je €100 inschrijvingsgeld, dan betalen we je met andere woorden €75 terug.
  • betaal je bij annulatie minder dan 7 werkdagen op voorhand het volledige inschrijvingsgeldIn dit geval is terugbetaling niet mogelijk.

Kan ik betalen met de KMO portefeuille?

Krijg ik een UGent studentenkaart?

Nee. 

Geen van onze initiatieven geeft recht op een UGent account met bijhorende studentenkaart en andere voordelen.

De enige uitzondering hierop zijn onze postgraduaatsopleidingen

Krijg ik een getuigschrift?

Ja.

  • Heb je een opleiding mét evaluatie succesvol afgerond, dan krijg je een getuigschrift ondertekend door de rector.
  • Heb je een ander type evenement bijgewoond, dan krijg je een attest van deelname ondertekend door de voorzitter van onze stuurgroep

Hoe?

  1. Zorg ervoor dat je aangemeld bent.
  2. Ga naar 'Mijn profiel' rechts bovenaan.
  3. Klik op 'Dashboard'.
  4. In het tabblad 'Mijn aangekochte lessen' vind je je getuigschrift / aanwezigheidsattest.

Onze postgraduaatsopleidingen vormen hierop een uitzondering. Zij leiden tot een volwaardig diploma.

Opgelet: Getuigschriften en attesten van deelname zijn gekoppeld aan de naam van de persoon die inschreef voor de activiteit, het is dus zeer belangrijk om op je eigen naam in te schrijven indien je een attest of getuigschrift nodig hebt.

Kan ik cash betalen?

Nee.

 

Moet ik mij op voorhand registreren?

Ja, maar ... 

Zeker voor onze opleidingen is het nodig om je op voorhand te registreren en ook de betaling op voorhand in orde te brengen.

Blijkt één van onze lezingen echter niet uitverkocht te zijn, dan kan je wel last minute beslissen om die bij te wonen. In dat geval zullen we je ter plaatse vragen om alsnog te registreren via dit platform en de betaling nadien in orde te brengen via overschrijving. Cash wordt niet aanvaard. 

Kan ik iemand anders inschrijven op mijn account?

Nee.

Je kan elk van onze activiteiten maar één keer aan je winkelmandje toevoegen.

De achterliggende reden is dat het anders onmogelijk wordt om bij te houden naar wie we een attest van deelname of (indien relevant) een getuigschrift moeten uitsturen.

Waar vind ik de link naar livestreams en opnames?

Sommige activiteiten worden gestreamd en / of opgenomen.

Om toegang te krijgen tot de livestream of opname, ga je naar "Mijn profiel" rechts bovenaan op deze website. Daar vind je je "Dashboard" terug met een overzicht van de lessen waarvoor je je inschreef. In de kolom "Video" vind je een link naar de livestream of opname terug.

Hoe krijg ik toegang tot de enquêtes na een activiteit?

Na een activiteit krijg je een mailtje met daarin de link naar de enquête, indien van toepassing. Belangrijk: je moet eerst op het platform inloggen om toegang te krijgen. Ga hiervoor naar "Mijn profiel" rechts bovenaan op deze website. Klik op "inloggen" en log in met de gegevens die je gebruikte om in te schrijven. Daarna kan je via de link in de mail de enquête invullen.